Dostawa i płatności

Dostępne metody płatności

Dokonując zakupu towarów w naszym sklepie internetowym mają Państwo wyboru trzy główne metody płatności:

  • Przelew tradycyjny – numer konta zostanie wyświetlony po złożeniu zamówienia oraz dodatkowo przesłany w potwierdzeniu złożenia zamówienia na Twój adres e-mail
  • Płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24 (bez dodatkowych opłat, czy prowizji) – serwis udostępnia płatności błyskawiczne takie jak: przelewy, kod BLIK, płatnośc kartą kredytową lub debetową, a także e-RATY przy wartości zamówienia od 300 zł w górę (decyzję kredytową wydaję wybrany przez Państwa bank)
  • Gotówką, tylko i wyłącznie przy odbiorze osobistym towarów w siedzibie naszej firmy

Ze względu złe doświadczenia w przeszłości, nie udostępniamy płatności “za pobraniem”

Dodatkowo, po wcześniejszym ustaleniu, możliwa jest zapłata za produkt w “dwóch transzach” tj. 50% w formie bezzwrotnego zadatku tuż po złożeniu zamówienia, a pozostałe 50% wartości zamówienia tuż przez wysyłką lub przekazaniem towaru w ręce odbiorcy (przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy). 

Za zakupione w naszym sklepie produkty otrzymujecie Państwo domyślnie paragon lub na życzenie (po podaniu numeru NIP) fakturę VAT. 

Metody wysyłki i odbioru towarów

Produktów wykonywanych ręcznie nie wysyłamy “za pobraniem”. Ta opcja wysyłki może być dostępna po wcześniejszym ustaleniu tylko w przypadku towarów gotowych, których jesteśmy dystrybutorem takich jak np. żarówki LED. 

Główną opcją wysyłki towarów zakuponych w naszym sklepie internetowym jest kurier DHL. Koszty ewentualnej wysyłki towarów są wyświetlane w podsumowaniu zamówienia po przejściu z koszyka do kolejnego kroku składania zamówienia. Wszystkie lustra oraz toaletki wysyłane są GRATIS, czyli bez dodatkowych kosztów po stronie kupującego. 

Warunkiem sprawnego przeprowadzenia wysyłki zamówionych towarów jest dokładne podanie adresu dostawy! Podczas składania zamówienia prosimy sprawdzić kilkukrotnie czy podali Państwo wszystkie niezbędne dane takie jak numer ulicy, mieszkania oraz numer telefonu, który jest bardzo ważny w przypadku gdy kurier nie zastanie nikogo w domu lub nie będzie mógł trafić pod wskazany adres. Brak którejś z powyższych danych może skutkować opóźnieniem wysyłki lub dostawy zakupionych towarów, na które nie mamy wpływu do momentu uzupełnienia brakujących danych.

Pamiętaj, aby zawsze i niezwłocznie, tuż po obiorze dostarczonej do Ciebie przesyłki sprawdzić jej stan oraz stan i kompletność jej zawartości. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek nieprawidłowości, niekompletność czy uszkodzenia, koniecznie wezwij ponownie kuriera w celu spisania protokołu szkody, korzystając z ogólnodostępnej infolinii przewoźnika, a skan protokołu i opis szkody prześlij do nas na e-mail [email protected]. Na zgłoszenie szkody, skargi na pracę kuriera lub niekompletność paczki masz 7 dni licząc od dnia w którym została dostarczona przesyłka. Bez spisanego protokołu szkody lub zgłoszenie szkody po terminie 7 dni od dostawy towarów, uznanie reklamacji ze strony naszej czy przewoźnika może być niemożliwe! Przypominamy również, że nie mamy żadnego wpływu na terminy i godziny dostawy przesyłek przez pracowników firm kurierskich, a wszelkie prośby o dostarczenie przesyłki w konkretnym dniu czy godzinach mogą być przez nich ignorowane. Zgłaszanie skarg na pracę pracowników firm kurierskich prosimy kierować bezpośrednio przez infolinię przewoźnika. 

Wszystkie lustra z żarówkami, panele oświetleniowe i toaletki LUNA (z pojedynczą szufladą) wysyłane są kurierem DHL w specjalnie przygotowanych przez nas opakowaniach z grubego styropianu. W przypadku luster, dodatkowe zabezpieczenie wewnętrzne stanowi kilka warstw tektury oraz foli bąbelkowej. Panele oświetleniowe i elementy toaletek LUNA przed umieszczeniem ich w opakowaniu zewnętrznym zawijamy w kilka warstw foli stretch aby uniknąć porysowania powierzchni elementów. Średni czas dostawy od momentu wysyłki to 24-48h. Dokładny regulamin warunków i terminów dostaw jest dostępny na stronie internetowej przewoźnika.

Toaletki z serii DELUXE ze względu na wagę i duże gabaryty wysyłane są wyłącznie na paletach dodatkowo zabezpieczanych grubym styropianem. Czas dostawy w przypadku palet to od 24 do 72h od momentu wysyłki. Dokładny regulamin warunków i terminów dostaw jest dostępny na stronie internetowej przewoźnika.

Uwaga! Prosimy mieć na uwadze, że dostawy towarów wysyłanych na paletach zazwyczaj są realizowane większymi samochodami dostawczymi z windą, które muszą mieć trochę miejsca aby móc dostarczyć przesyłkę pod wskazany adres. Oznacza to, że jeśli w miejscu Twojego zamieszkania jest zbyt mało miejsca aby dotarł tam większy samochód dostawczy, kurier może wtedy przyjechać małym busem bez windy lub stanąć w sporej odległości od wskazanego adresu i w takim przypadku rozładunek towaru leży po stronie adresata przesyłki.

Towary o niewielkich gabarytach takie jak żarówki LED dodatkowo mogą być wysłane za pośrednictwem paczkomatów inPost. Jeśli gabaryt produktu na to pozwala, opcja wysyłki za pośrednictwem paczkomatów będzie dostępna podczas potwierdzania składania zamówienia. 

Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie internetowym możecie Państwo także odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Radomiu przy ul. Miłej 17. W promieniu 50km od Radomia czasem jest także możliwy dowóz towarów naszym prywatnym transportem. Odbiór osobisty towarów w siedzibie firmy jak i dowóz towarów przez nas prywatnym transportem musi być wcześniej umówiony i potwierdzony w kwestii przede wszystkim dnia i godziny odbioru, a w przypadku transportu także możliwości jego wykonania i kosztów takiej dostawy.

Privacy Preference Center