Adres i godziny otwarcia

“ZAP project” Anna Zajc, Piotr Zajc s.c.

ul. Miła 17
26-600 Radom, Polska

Lokal w budynkach dawnych zakładów WCZ
wjazd przez bramę w kamienicy od ul. Miłej na wysokości PZU lub od ul. Czystej przez bramę do Centrum Zoologicznego. Prosimy kierować się strzałkami na InterCars.

Pon-Pt: 10:00 – 16:00
Sobota: 10:00 – 14:00
w niedzielę i święta nieczynne

tel.: 692 022 720 
e-mail: [email protected] 

Biuro obsługi klienta działa tylko w godzinach w/w dniach i godzinach pracy.

Jeśli nie możesz się do nas dodzwonić prosimy o cierpliwość – czasem jesteśmy w warsztacie i nie słyszymy telefonu.

Napisz do nas

Jeśli masz pytanie odnośnie produktu, chcesz dokonać zakupu na raty lub chcesz nawiązać z nami współpracę możesz skorzystać z poniższego formularza.

Najczęściej zadawane pytania

Zanim zadasz nam pytanie zapoznaj się z poniższymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania:

Jak szybko dojdzie do mnie paczka licząc od momentu wysyłki?

Paczki wysyłamy kurierem DHL, który powinien dostarczyć ją do Ciebie w ciągu 24h od momentu jej nadania.

Czy możecie powiadomić kuriera, żeby przywiózł mi paczkę w poniedziałek dokładnie o 18:00?

Nie mamy wpływu na kuriera w Twoim mieście. Kurierzy rano wyznaczają sobie najbardziej ekonomiczną trasę przejazdu i wg. niej rozwożą przesyłki. Jeśli więc zależy Ci na tym by paczka doszła do Ciebie o konkretnej porze, skontaktuj się z DHL Parcel podając swojej numer przesyłki i poproś o kontakt z kurierem.

Czy wysyłacie paczki za pobraniem?

Ze względu na przykre doświadczenia gdzie klienci zamawiali produkt, a potem go nie odbierali oraz bardzo długi czas przekazywania płatności przez firmy kurierskie postanowiliśmy zrezygnować z wysyłek za pobraniem.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, jest to możliwe. Prosimy jednak o kontakt przynajmniej dzień wcześniej byś miał pewność, że zastaniesz nas na miejscu. Pamiętaj także o przygotowaniu gotówki - w firmie nie mamy terminala do płatności kartą!

Czy paczki, które wysyłacie są ubezpieczone?

Wszystkie paczki jakie wysyłamy są zawsze ubezpieczone, a w przypadku np. luster dodatkowo oznaczone jako paczka niestandardowa (szkło). Pamiętaj jednak, że warunkiem wypłaty odszkodowania za uszkodzenia w transporcie jest zawsze spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli tego nie zrobisz, firma kurierska nie rozpatrzy reklamacji!

Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście, nie ma z tym żadnego problemu. Co więcej nawet jeśli otrzymasz paragon do swojego zamówienia, w ciągu 3 miesięcy od jego wystawienia możesz poprosić o fakturę! Warunkiem wystawienia faktury w takim wypadku jest zwrot oryginalnego paragonu.