Czy paczki, które wysyłacie są ubezpieczone oraz czy mogę sprawdzić stan paczki przy odbiorze?

Wszystkie paczki jakie wysyłamy są zawsze ubezpieczone, a w przypadku np. luster dodatkowo oznaczone jako paczka niestandardowa, z którą firma kurierska powinna się obchodzić ostrożnie. Każdy produkt pakujemy tak aby jak najlepiej ochronić go na czas transportu. Pamiętaj jednak, aby zawsze sprawdzić stan paczki po tym jak zostanie Ci dostarczona. Nie musisz zatrzymywać kuriera na czas sprawdzania stanu paczki. Na zgłoszenie uszkodzeń powstałych w transporcie masz 7 dni od daty wykonania dostawy, ale im wcześniej to zrobisz, tym większa szansa na uznanie reklamacji. Reklamacja na pewno nie zostanie uznana, jeśli paczkę rozpakujesz miesiąc po dostawie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych w transporcie musisz sporządzić wraz z kurierem protokół szkody. Opisz w nim wszystko bardzo dokładnie. Warto także wykonać zdjęcia uszkodzeń. Skan protokółu szkody, załączonego do produktu dowodu zakupu oraz wykonane zdjęcia należy przesłać do nas drogą elektroniczną na adres [email protected]. Po zgłoszeniu nam uszkodzeń i przesłaniu skanu spisanego protokołu, musisz zwrócić do nas uszkodzony przedmiot. W tym celu zamawiamy dla Ciebie na umówiony dzień kuriera – na nasz koszt, aby odebrał od Ciebie uszkodzony przedmiot. Do Ciebie należy zapakowanie przedmiotu i przygotowanie go do transportu. Postaraj się aby zabezpieczyć go tak, aby nie powstały żadne dodatkowe uszkodzenia. Naprawiony lub jeśli naprawa nie była możliwa, wymieniony na nowy towar wyślemy do Ciebie tak szybko jak to tylko możliwe. Czas wykonania naprawy lub wymiany produktu na nowy jest uzależniony od rodzaju produktu i będzie ustalony indywidualnie.