Odmowa dostępu

Upss.. Coś poszło nie tak..

Przepraszamy, ale wygląda na to, że oprogramowanie ochronne na naszej stronie, prawdopodobnie przypadkowo uznało Twój adres IP za podejrzany i automatycznie odmówiło Ci dostępu do naszego sklepu. Spokojnie, dzieje się tak czasem z powodu błędu oprogramowania lub gdy np. korzystasz z niezabezpieczonej sieci Wi-Fi w miejscu publicznym (np. w galerii handlowej, restauracji lub pracy).

Odmowa dostępu pojawi się także po 10 nieudanych próbach zalogowania na Twoje konto lub jeśli 10 razy pod rząd kliknięto “przypomnij hasło” lub “odzyskaj hasło”. W takich przypadkach dostęp zostaje zablokowany na 30 minut.

Aby rozwiązać ten problem, spróbuj całkowicie zamknąć swoją przeglądarkę internetową lub wyczyścić jej pamięć podręczną (możesz także spróbować wejść na nasz sklep używając “zakładki/karty incognito” w swojej przeglądarce). Jeśli to nie przyniesie skutku poczekaj aż podłączysz się do internetu w domu. Jeśli natomiast nawet będąc w domu nie możesz uzyskać dostępu do naszego sklepu, to prosimy skontaktuj się z nami pisząc e-mail na [email protected] lub zadzwoń pod numer 692 022 720 (telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 16:00, natomiast na wiadomości e-mail staramy się odpisywać jak najszybciej). 

W razie potrzeby bardzo pilnego kontaktu możesz także znaleźć nas na poniższych portalach społecznościowych.

Privacy Preference Center