Frequently Asked Questions
Co oznacza orientacja lustra?
Orientacja określa w jakiej pozycji będzie zawieszone lub postawione lustro. Orientacja POZIOMA oznacza, dłuższa krawędź lustra będzie na górze i na dole, natomiast PIONOWA oznacza, że dłuższe krawędzi znajdują się po bokach.
Co to jest gniazdko 230V?
Gniazdko 230V to popularnie zwany "kontakt", który znajdziemy w każdej ścianie, w każdym pokoju. Taki kontakt zamontowaliśmy w ramie naszego lustra aby można było do niego podłączyć np. suszarkę lub ładowarkę do telefonu. Pamiętaj, że zamontowanie gniazdka w ramie sprawi, że jej grubość zwiększy się przynajmniej do 9cm. Sprawdź więc dokładne wymiary zamawianego przedmiotu w zakładce "dodatkowe informacje".
Co to jest podstawka do lustra?
Jest to opcjonalny, dodatkowy element lustra wykonany z tego samego materiału co rama, który po jego przykręceniu do lustra umożliwia bezpieczne postawienie np. na blacie toaletki. Długość podstawki jest zawsze równa długości lustra, natomiast głębokość (szerokość) podstawki wynosi 20cm. Lustro po przykręceniu podstawi znajduje się dokładnie na jej środku. Śruby potrzebne do przykręcenia podstawki są od razu wkręcone w ramę lustra (od spodu). Aby przykręcić podstawkę należy wykręcić śruby z ramy, przełożyć je przez otwory w podstawce i przykręcić całość z powrotem do lustra. Szczegółową instrukcję montażu dostaniesz wraz z podstawką.
Czy mogę zmienić kolor lustra lub toaletki?
Tak, w przypadku większości wykonywanych przez nas produktów jest możliwość dowolnych zmian w kolorystyce. Zmienić można np. kolor ramy w lustrze. oprawek i ich pierścieni, włącznika oświetlenia, kabla zasilającego, frontu szuflady czy całego korpusu toaletki. Zmiana koloru, zazwyczaj wiąże się z dodatkową opłatą więc prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia celem dokonania wyceny indywidualnej.Czy wymiar podany w tytule lustra to wymiar tafli czy całego lustra z ramą?
Wymiar podany w tytule przedmiotu jakim jest lustro, to zawsze fizyczny wymiar tafli lustra (użyteczny wymiar tafli jest zawsze od 2 cm mniejszy, ponieważ wchodzi ona na 1cm pod ramę z każdej strony). Natomiast pełny wymiar lustra wraz z ramą można znaleźć w zakładce "dodatkowe informacje" i jest on uzależniony od szerokości ramy. W lustrach do makijażu typu ROF, minimalna szerokość ramy to 10cm W lustrach typu OWT (z oświetleniem w tafli) wymiar tafli jest jednocześnie wymiarem ramy całego lustra, a rama jest widoczna tylko patrząc z boku na lustro.Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, jest to możliwe. Prosimy jednak o kontakt przynajmniej dzień wcześniej byś miał pewność, że zastaniesz nas na miejscu, ponieważ często wyjeżdżamy z warsztatu np. po materiały. Pamiętaj także o przygotowaniu gotówki - w firmie nie mamy terminalu płatniczego do płatności kartą!
Czy możecie powiadomić kuriera, żeby przywiózł mi paczkę w poniedziałek dokładnie o 18:00?
Nie mamy wpływu na kuriera w Twoim mieście i harmonogram pracy. Kurierzy rano każdego dnia wyznaczają sobie najbardziej optymalną trasę przejazdu i wg. niej rozwożą przesyłki. Jeśli więc zależy Ci na tym by paczka doszła do Ciebie o konkretnej porze, skontaktuj się z DHL Parcel podając swojej numer przesyłki i poproś o bezpośredni kontakt z kurierem. Tylko tak możesz umówić się na konkretną godzinę dostawy.
Czy paczki, które wysyłacie są ubezpieczone oraz czy mogę sprawdzić stan paczki przy odbiorze?
Wszystkie paczki jakie wysyłamy są zawsze ubezpieczone, a w przypadku np. luster dodatkowo oznaczone jako paczka niestandardowa, z którą firma kurierska powinna się obchodzić ostrożnie. Każdy produkt pakujemy tak aby jak najlepiej ochronić go na czas transportu. Pamiętaj jednak, aby zawsze sprawdzić stan paczki po tym jak zostanie Ci dostarczona. Nie musisz zatrzymywać kuriera na czas sprawdzania stanu paczki. Na zgłoszenie uszkodzeń powstałych w transporcie masz 7 dni od daty wykonania dostawy, ale im wcześniej to zrobisz, tym większa szansa na uznanie reklamacji. Reklamacja na pewno nie zostanie uznana, jeśli paczkę rozpakujesz miesiąc po dostawie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych w transporcie musisz sporządzić wraz z kurierem protokół szkody. Opisz w nim wszystko bardzo dokładnie. Warto także wykonać zdjęcia uszkodzeń. Skan protokółu szkody, załączonego do produktu dowodu zakupu oraz wykonane zdjęcia należy przesłać do nas drogą elektroniczną na adres bok@zapproject.pl. Po zgłoszeniu nam uszkodzeń i przesłaniu skanu spisanego protokołu, musisz zwrócić do nas uszkodzony przedmiot. W tym celu zamawiamy dla Ciebie na umówiony dzień kuriera - na nasz koszt, aby odebrał od Ciebie uszkodzony przedmiot. Do Ciebie należy zapakowanie przedmiotu i przygotowanie go do transportu. Postaraj się aby zabezpieczyć go tak, aby nie powstały żadne dodatkowe uszkodzenia. Naprawiony lub jeśli naprawa nie była możliwa, wymieniony na nowy towar wyślemy do Ciebie tak szybko jak to tylko możliwe. Czas wykonania naprawy lub wymiany produktu na nowy jest uzależniony od rodzaju produktu i będzie ustalony indywidualnie.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Oczywiście, nie ma z tym żadnego problemu. Co więcej nawet jeśli otrzymasz paragon do swojego zamówienia, w ciągu 3 miesięcy od jego wystawienia możesz poprosić o fakturę imienną! Warunkiem wystawienia faktury imiennej w takim przypadku jest zwrot oryginalnego paragonu.
Czy wysyłacie paczki za pobraniem?
Produktów wykonywanych na zamówienie (np. lustra do makijażu, toaletki kosmetyczne, panele LED) nie wysyłamy za pobraniem. Jedynie produkty, które odsprzedajemy i jesteśmy ich dystrybutorem lub produkty z kategorii "wyprzedaż" gdzie wystawione są gotowe już towary możemy wysłać Ci za pobraniem.