Gwarancja

Gwarancja i jej warunki

Na stronie każdego z produktów oferowanych w sklepie internetowym ZAP project, w zakładce “Dodatkowe informacje” znajdziecie Państwo informacje o producencie towaru oraz o okresie gwarancji. Dodatkowo w zakładce “Gwarancja” znajduje się bezpośredni link do pliku PDF zawierającego kartę gwarancyjną oraz dokładne warunki gwarancji. Plik ten jest w każdej chwili dostępny do wglądu i prosimy się z nim zapoznać przed dokonaniem zamówienia.

Jeśli przy danym produkcie nie widnieje ściśle określona informacja o okresie gwarancji i jej warunkach, jest ona automatycznie określana na 1 rok na zasadach rękojmi. 

Na towary, których jesteśmy producentem udzielamy konsumentowi 36 miesięcznej gwarancji producenta liczonej od daty widocznej na dowodzie zakupu, której warunki można znaleźć w Karcie Gwarancyjnej (plik PDF do pobrania). Dla klientów prowadzących działalność gospodarczą, którzy dokonali zakupu towarów na fakturę VAT okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

W przypadku produktów, których jesteśmy dystrybutorem (np. żarówki LED) obowiązuje gwarancja producenta na odrębnych zasadach, której okres również jest podany w opisie produktu, w zakładce “dodatkowe informacje”. Dokładne warunki gwarancji można uzyskać kontaktując się z producentem za pośrednictwem jego oficjalnej strony internetowej.

Reklamacja towaru na podstawie gwarancji

Podstawą gwarantującą prawo do zgłoszenia reklamacji jest udowodnienie przez klienta dokonania zakupu towaru w naszym sklepie np. na podstawie paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia złożenia zamówienia otrzymanego z naszego sklepu.

W przypadku zgłoszenia reklamacji na podstawie udzielonej gwarancji, formę wykonania usługi gwarancyjnej określa producent (naprawa lub usunięcie wad, wymiana na nowy, zwrot pieniędzy lub rekompensata). Decyzję w tej sprawie klient otrzyma na podany przez siebie adres e-mail w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji towaru do siedziby firmy. Koszty dostarczenia produktu do siedziby firmy ponosi kupujący, natomiast koszty wysyłki do klienta naprawionego lub wymienionego produktu ponosi firma ZAP project. Jeśli reklamacja zostanie przez nas odrzucona, odesłanie produktu do klienta może być wykonane na jego koszt. Klient ma prawo nie zgodzić się z decyzją dotyczącą reklamacji i wyrazić swój sprzeciw, co będzie prowadziło do ponownego rozpatrzenia reklamacji przy uwzględnieniu treści sprzeciwu.

Dla towarów, których jesteśmy producentem, oferujemy również serwis pogwarancyjny obejmujący odświeżenie wyglądu lub możliwe do wykonania naprawy i poprawki produktu. Koszty i możliwość wykonania takiego serwisu są ustalane indywidualnie.